Sestdiena, 7.februāris

Baigi ilgi neesmu rakstījusi..Un ir notikuši diezgan interesanti notikumi, tā ka, kamēr neaizmirstas, jāpieraksta :) gan jau kaut kas ir jau aizmirsies :)

Šīsnedēļas interesantākie notikumi:
Otrais international pub otrdien. Bija jāprezentē Somijai, Vācijai, Lielbritānijai, Ungārijai un Rumānijai. Ungārija un Rumānija netika prezentētas, jo no Ungārijas ir tikai viena meitene un viņa neesot gribējusi viena pati neko taisīt, un viņai arī īsti neesot nekā laba, ko pastāstīt par savu valsti. Man tas likās baigi neforši, ka viņa tā ir teikusi. Kā var nebūt nekā laba, ko pastāstīt par savu dzimteni?? Un nezinu, kāpēc Rumānija netika prezentēta, varbūt vienkārši nav neviena cilvēka no Rumānijas, jo es tiešām nevienu nezinu :D varbūt slēpjās :D Pirmā prezentācija bija par Somiju. Arī no Somijas ir tikai viens cilvēks un cepuri nost viņam par to, ka viņš viens pats prezentēja. Un pie tam tā bija vispār pirmā prezentācija pēc norvēģu prezentācijas. Īsti labi gan viņam nesanāca, jo viņš bija uztaisījis diezgan vienkāršus slaidus ar diezgan garlaicīgu informāciju - ar iedzīvotāju skaitu, platību un tamlīdzīgiem it kā svarīgiem datiem, bet tos parasti neviens tik un tā nepiefiksē un neatceras. Vēl viens mīnusiņš bija tāds, ka viņš visu laiku atbalstījās uz tā galdiņa, uz kura stāvēja gan dators, kurā bija viņa prezentācija, gan arī projektors, un rezultātā prezentācija visu laiku raustījās un trīcēja, kā vecās filmās kadri mēdz darīt :D viņš parādīja arī video, bet arī tas nebija diez ko interesants, vienkārši skaisti skati no Somijas - izklausās drausmīgi, ka es saku, ka skaisti skati nav interesanti :) bet nu tā bija..ticiet man :)
Otra prezentācija bija par Vāciju. Viņiem bija mazliet vieglāk, jo vācieši, kā vienmēr apmaiņas programmās, ir daudzi, līdz ar to viņiem bija gan vieglāk par visiem izdomāt, gan arī noprezentēt. Man gan bik nepatika, ka pārāk bieži tika norādīts, ka "Germany is the best country in the world", tas tā mazliet uzpūtīgi likās..bet nu prezentācija vismaz bija interesanta..sākumā ar humoru, pēc tam arī mazliet nopietnāk tika parādīti dažādi Vācijas apgabali un tiem raksturīgākās lietas un vietas..tagad zinu, ka lielākais darbojošais dzegužpulkstenis pasaulē atrodas Vācijā un ir kā atsevišķa māja. Pēc prezentācijas bija dažādi testi, kuros bija jāatpazīst gan populāri vācieši, gan mūzika, kas tika atskaņota atpakaļgaitā, gan arī jāuzraksta visas zināmās Vācijas pilsētas 3 minūšu laikā. Visā visumā interesanta un izdevusies prezentācija. Bet mūsējā noteikti būs labāka :D
Trešai vajadzēja būt britu prezentācijai, taču tā izpalika, jo neviens nemācēja atvērt viņu prezentāciju..ak, šīs augstās tehnoloģijas :)

Ceturtdienas vakarā bija tusiņš atkal parastajā pagrabiņā, kur parasti notiek tusiņi. Bet pats tusiņš nebija vakara nagla :D Brīdī, kad viena vācu meitene atnāca uz tusiņu pidžamā un bez kosmētikas un dusmīgi pavēstīja visiem, ka viņa stāvu augstāk nevarot gulēt un viņai nākamajā rītā agri jāceļas, tika nolemts, ka nu ir pienācis laiks izbeigt "pre-party" un doties uz klubu. Un te sākās jautrākais. Protams, pagāja vēl kāda pusstunda, kamēr visi izčammājās un devās ārā pa durvīm. Šī procedūra man liekas diezgan dīvaina. Ja iet, tad iet - visi pieceļas, apģērbjas un dodas laukā. Bet nē, izrādās, ka tas ir daudz daudz sarežģītāk. :D Nu labi. Kad visi bija gatavi doties, ārā pie durvīm pievērsām uzmanību vienai norvēģu meitenei (kura jau pirms tam bija izpelnījusies pietiekami uzmanību, planējot pa telpu un dzerot pa taisno no kakliņa dažāda satura pudeles) - viņa bija iznākusi ārā bez jakas, tikai topiņā un plānā jaciņā pa virsu. Mēs viņai prasam, kur ir viņas jaka, bet viņa tikai: "Jā, jā, man ir jaka." :D Nu neko. Devāmies pilsētas centra virzienā. Un, par cik bija smuki sasnidzis (kā man patīk, ka beidzot ir sniegs), kaut kā dabiski iesākās sniega kauja :D un tad nu visi ņēmās pikoties, grūzt viens otru sniegā, lekt citiem virsū, kuri ir jau zemē un tamlīdzīgi :D tā lēnā garā dodoties un galamērķi, nonācām pie parciņa, kurā ir foršs kalniņš..un tur arī apstājāmies uz ilgāku laiku..daži vēl pikojās, daži laidās pa kalniņu ar atrastām salauztām ragaviņām, daži vienkārši tāpat ripinājās lejā :D katrā ziņā bija baigi jautri..kaut kur kaujas karstumā es arī pazaudēju vienu savu auskaru, jo pēc tam pa ceļam uz klubu, pārbaudot, kādi bojājumi nodarīti, atklāju, ka man tikai vienā ausī ir auskars..diemžēl..bija smuki auskariņi :( nu nekas..vakars (nakts) tik un tā bija jautrs..jā, un pēc tam mēs tādi paši slapji, ar sniega pilniem matiem gājām uz klubu un pavadījām tur salīdzinoši mierīgas nepilnas pāris stundas..jāpiemin, ka norvēģu meitene vēl arvien bija ar mums - viscaur aplipusi ar sniegu, bet vēl arvien laimīga :D vēlāk gan viņa kaut kur pazuda..ceru, ka viņa pēc tam nebija galīgi slima..nu dīvaini tie norvēģi :D

Visbeidzot par vakardienu..Vakar bija "The night of the opposites" (visa pretējā nakts)..Daudzi džeki bija pārģērbušies par meitenēm, dažas meitenes par džekiem, un vēl bija visādas citādas "maskas"..Viena norvēģu meitene bija sataisījusies par grūtnieci, un pats "labākais" skats bija, kad viņa stāvēja ārā ar alus pudeli vienā rokā, un cigareti otrā..balvu par vakara labāko savu pretējo pusi saņēma spānis, kurš bija viens no "meitenēm", un amerikāniete, kura bija pārģērbusies par vecu večiņu..Visā visumā pasākums jautrs, taču uz beigām, kad tie, kas skaidrā, aizgājuši prom, bet tie, kas jautrā prātā ir līdz galam atraisījušies un dejo un dara visādas citādas muļķības, nu jā, tad paliek mazliet garlaicīgi, ja tu neesi pēdējo kompānijā.. :) ap trijiem nācām mājās un vēl pa ceļam mazliet papikojāmies..šodien gulēju līdz pusvieniem un vēl pēc tam kādu laiciņu nevarēju īsti pamosties..labi, ka ir sestdiena :) rīt gan esmu apņēmusies aiziet uz aerobiku..jāizkustās atkal..pēc pēdējās reizes, kad biju gan zālē, gan aerobikā, pāris dienas pēc tam jutu visus savus muskuļus..forša sajūta :)

tiksimies atkal vēlāk! :)