Svētdiena, 1.februāris

Wow, es šeit esmu pavadījusi veselas četras nedēļas! Kā tas laiks skrien.. :)
Nedaudz par pagājušo nedēļu..
Trešdien riktīgi sadusmojos uz vietējo sistēmu..man bija paredzēts no Andra saņemt paciņu, bet, apskatoties internetā, secinājām, ka tā ir aizsūtīta atpakaļ uz Latviju, jo adresāts neeksistējot. Kā - es neeksistēju? Es te esmu, dzīvoju un elpoju sasodīto Norvēģijas gaisu! Jopcik! Aizejot uz vietējo pasta nodaļu (te pasta nodaļas ir veikalos), prasu, kas par vainu, un viņi man atbild, ka vispirms ir jāpiereģistrē sava adrese un tikai tad var saņemt paciņas, jo citādi viņi nezinot, kur kurš dzīvo utml. Es jau padomāju, ka tas tā bik dīvaini, bet nu pieņēmu, ka viņiem varētu būt tāda stingra sistēma..Bet nekā. Ceturtdien es uzzinu, ka Evijai un vēl pāris apmaiņas studentiem viss kārtībā ar paciņām, kaut arī viņi nav nekur reģistrējušies. Sviestiņš! Tā nu es izpaliku bez paciņas un bez sapratnes, kā tad īsti ir ar to reģistrēšanos. Jo negribas vēlreiz riskēt un maksāt naudu par sūtīšanu, ja pēc tam aizsūta atpakaļ. Es vēl domāju, ka varbūt tas tikai manas pasta nodaļas gļuks, jo Evija dzīvo citās kojās un tajā rajonā ir cita pasta nodaļa, bet izrādās, ka vēstules ir saņemtas arī manās kojās. Nezinu gan, kā ar paciņām. Būs vēl jāpainteresējas.

Ceturtdien pie tulka atbrauca Ieva un saveda mums visādus gardumus un mūsu ilgi gaidīto lietu - konservu attaisāmo :D tagad mēs tiekam pie pupiņām, kuras jau sen atpakaļ nopirkām :D Paldies Ievai! :)
Vakarā aizstaigājām līdz Evijas un Vitas kojām ar nodomu skatīties filmu, taču filma izpalika, jo viss vakars pagāja, tāpat pļāpājot. Bija jautri. Izdomājām, ka mūsu prezentācijā noteikti vajadzētu iepīt kaut kādu atraktīvu popielu, kaut ko līdzīgu kā izpildīja "i-bikers" Ventspils Jaunlaiku spēlēs - Tranzīta "Atpakaļ nākotnē" :) diemžēl nekur neatradu video..ja kāds zina, kur internetā var redzēt, lūdzu, padalieties :)

Piektdien aizgāju uz sporta centru. Sākumā uz aerobiku, tad uz sporta zāli vēl..Kopā sanāca divas ļoti aktīvas stundas :) vēl šodien jūtu sekas :) bet nekas, iešu šodien atkal :))

Sestdien bija iepriekš gida saslimšanas dēļ pārliktā pastaiga pa pilsētas centru. Viņš ļoti interesanti pastāstīja galvenos vēstures faktus. Es baidos ko sajaukt, bet liekas ka Kristiansandu dibināja Kristians IV 1641.gadā. Kristians IV bija Dānijas un Norvēģijas karalis no 1588.gada līdz savai nāvei 1648.gadā.
Tad viņš vēl stāstīja par Norvēģiju, ka tā bijusi Anglijas, Dānijas un Zviedrijas pakļautībā. Bijušas aizķeršanās arī ar vāciešiem, taču, cik es sapratu, viss beidzies ļoti mierīgi, diezgan daudzi no vācu karavīriem nav gribējuši doties mājās un nodibinājuši šeit ģimenes.
Vēl mēs bijām zivju tirgū. Man kā ne īstai zivju fanei, diez ko nepatika. Bet nu viņiem jau te zivis lielā cieņā. Tur bija pilns ar dažādām delikatesēm. Vislielāko uzmanību no mūsu visu puses tomēr izpelnījās mazie ūdensbaseiniņi, kas bija pilni ar dzīvām zivīm un daudz, daudz kalmāriem. Tie izskatījās ļoti lieli, taču ne tik bīstami sasieto spīļu dēļ. :) Zivju fani - brauciet ciemos! :)
Pastaigas laikā beidzot izbaudījām īstu Norvēģijas laiku, jo beidzot mums ir auksts. Izskatījās, ka sala visi, izņemot mūsu gidu, kas bija omulīgs un ļoti runātīgs onka.
Vakarā ar tulku noskatījāmies filmu "Slumdog millionaire", kas esot otra oskarotākā šogad. Bija laba, bet "7 pounds" man patika labāk. Toties šī bija interesanta ar to, ka tajā bija diezgan daudz par Indiju un beigās, kā jau redzēts citās indiešu filmās, visi dejoja un dziedāja organizētā bariņā. :D
Pēc filmas vēl devāmies uz pilsētu mazliet pabaudīt naktsdzīvi un satikt citus apmaiņas studentus, jo šis ir viens no ļoti retajiem veidiem, kā es vēl kādu varu satikt. :) Aizgājām uz šogad daudz izslavēto, bet tā arī vēl neredzēto "Harvey's". Jāsaka, ka man pat patika :) Šoreiz nebija tik ļoti pārbāzts, kā bijis iepriekšējās reizes citos klubos (vai es varbūt esmu jau pieradusi?) Un man tikai 4 reizes uzkāpa uz kājas :D bet nu sasniegums ir tas, ka vienu reizi no tām cilvēks pat atvainojās. Cik dzirdēts no citiem, tas tiešām ir sasniegums :) Un, kad jau pasākums tuvojās uz beigām (ap 2iem), cilvēki dejoja uz galdiem (lai cik dīvaini nebūtu, tie pārsvarā bija džeki) un arvien biežāk varēja saklausīt stiklu šķindoņu :) tagad es saprotu, kāpēc alkohols klubā ir tik dārgs - viņi vienkārši ieskaita cenā arī glāzi, tāpat kā veikalā bundžu :D

Un šodien mums snieg sniedziņš!! :)) Jei!

Komentāri