Nevaru nepadalīties šībrīža atklājumā

Es pat nemāku īsti apraktīt šo izjūtu, bet tā ir baigi forša..
Es tikko sapratu, ka rakstīt maģistra darbu nav nemaz tik traki..visu laiku man likās, ka maģistra darbs ir kaut kāds bubulis, kas slēpjas zem gultas un neliek man mieru.. :D bet tikko kaut kas notika (neprasiet, kas) un es vairs tā nedomāju..
labi, ka šī atklāsme mani apciemoja 5 dienas pirms nodošanas termiņa.. :D varēja būt arī sliktāk - piemēram, ka tā atnāk tieši pēc nodošanas vai neatnāk vispār..
tagad varu sākt domāt par nākamo maģistru :D

vispār sajūta līdzīga, kā bija vidusskolā, kad algebrā un ģeometrijā apgūstamo vielu tā pilnīgi līdz galam izpratu tikai kontroldarba rakstīšanas gaitā :D

Skats pa logu vakarnakt starp plkst. 4:30 un 5:00..īsti neatceros, cik bija, bet bija jau gaišs :) tiesa gan, no saulītes vēl ne vēsts..


un šeit skats, kas paveras, kad paceļu galvu no datora - mana siena..un tagad arī mana motivācija :D

Komentāri