aizmirstie (ne)darbi

Pēdējā laikā esmu pievērsusies mazu nieciņu darināšanai no filca - ļoti patīk strādāt ar filcu. Tikai nejauciet ar filcēšanu - to brīnumu es vēl neesmu apguvusi. Es izvēlos jau gatavo filca audumu un šuju no tā dažādus niekus.
Pirms pāris nedēļām bija draudzenes vecmeitu ballīte jūrnieku stilā. Un, ja nevar atrast piemērotus aksesuārus, jātaisa pašai. Lūk, mana "glābšanas" piespraude. :)


Šeit - mammai māmiņdienā tapa adatu spilventiņš :)


Nesen draudzenei bija dzimšanas diena. Man tāds nelabs netikums par dāvanāma atcerēties pašā pēdējā brīdī, bet tomēr negribējās gluži ieskriet veikalā un paķert kaut ko uz labu laimi. Tad nu domāju, domāju un izdomāju uzdāvināt lakatu ar nelielu personisku pieskārienu - paštaisītu piespraudi. Domāts, darīts. Lūk, gala rezultāts - fonā vasarīgais lakats un uz tā pieskaņotā filca piespraude.



Un šeit vēl viens pasūtījums..
Mans zirdziņš atkal un atkal tiek pabīdīts malā :)
Šis tapa jau kādu laiku atpakaļ un tika dāvināts kāzu gada jubilejā.

Komentāri