Meitenēm, kurām patīk pucēties..

Kurām gan nepatīk, vai ne? ;)

Kādā no neskaitāmajiem klejojumiem pa interneta plašumiem, uzdūros idejām par rotaslietu organizēšanu. Ļoti iepatikās viena no idejām..vairs neatceros, kāda tieši bija oriģinālā ideja, bet es uzreiz prātā "uzzīmēju bildi", kāda šī ideja būtu manā izpildījumā..

Mans variants gan pagaidām ir tikai auskaru un brošiņu "izstādīšanai".. Varbūt kāds var ieteikt, kur un kā piestiprināt kādus āķīšus vai ko tamlīdzīgu, kur iekārt kaklarotas? :)

Te nu ir mana versija par šo tēmu :)



Vajadzīgie materiāli:

foto rāmītis vēlamajā izmērā un krāsā (manā gadījumā A4 izmēra un sarkanā krāsā)
krāsains vai balts papīrs fonam
tills (lielāka izmēra, kā rāmis)
diegs un adata
platais skočs
un iztēle :)

Dāvanas izmaksas - Ls 1,80 par fotorāmīti..visu pārējo izmantoju no mājās atrodamajiem kāmja krājumiem..

tapšanas procesā biju tik ļoti aizrāvusies ar šo ideju un gribēju ātrāk tikt pie rezultātā, tāpēc piemirsu safotografēt..bet domāju, ka drīzumā taps vēl kāds līdzīgs darbs un tad varēšu padalīties arī ar bildēm..

Pagaidām varu aprakstīt -
foto rāmītim izņem aizmuguri un stiklu..uz stikla uzliek papīra lapu, lai rastos necaurspīdīgs fons (es ņēmu parastu baltu papīru, lai uz tā izceltos sarkanais tills) un liek virsū tillu, kuru ar diegu nostiepj ap stiklu pēc šīs pašas metodes..es vēl beigās to visu aplīmēju ar plato balto skoču, lai ciešāk turas un mazliet nomaskētu, ja nu kāds sadomās paskatīties, kas lācītim vēderā..
pēc tam jau jāļauj vaļu iztēlei, lai izrotātu..es pārāk daudz nerotāju, lai paliek vieta arī auskariem :)

šeit tuvāk
ar diegu un pērlītēm uzšūtais rotājums


un saskaņotas tilla puķītes


Vidū vēl piespraudu divas sirsniņbrošas no filca - tuvojas taču Valentīndiena :)

Komentāri

  1. Romantisks rotaslietu rāmītis. Auskariņus labi var iekārt tillā, laba doma! Būs jāparāda meitai, viņai šadas lietiņas arī interesē.

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru